Sestopna

III/II-III
Tone Golnar, Ljubo Hansel, Marjan Koren, Matjaž Roter in Marko Šubic v sestopu 27.1.1989.

Čas plezanja: 30min.

Dostop kot pri zadnjem delu sestopa pri smeri Čez plošče I. Vstop desno in malo višje od omenjene smeri, v izrazitih nagnjenih ploščah z žlebiči.

Sestop: Desno po južnem grebenu navzdol (mestoma umikajoč se desno) na sedelce in desno po grapi 10m navzdol. Desno pod steno 50m do razbrazdanih plošč (vstop Sestopne smeri – 13) in levo po grapi navzdol do markirane poti. 15 min. Dalje kot pri sestopu za Samotno smer (9).

Po sredini plošč navzgor pod poličko z macesni (zanka). Dalje čez strmejšo, razčlenjeno stopnjo navzgor do zgornje položne in gladke plošče. Na spodnjem koncu plošče levo do kota pod strmo stopnjo. Levo po kotu navzgor in po skrotastem svetu naprej na južni greben.

13a Izstopna varianta: dolžina smeri: 100m, 1.5 raztežaja, ocena smeri: III/II-III, čas plezanja: 30min.

Prvi plezalci: Tone Golnar in Peter Oblak 30.7.1999

Opis: Prvi raztežaj čez plošče skupaj s Sestopno smerjo. Od zanke desno okoli roba in navzgor po zajedici na raz. Dalje po desnem robu plošče in desno okoli strme stopnje navzgor pod zadnji skok. Čezenj in navzgor po skrotju do južnega grebena.